Beste (asp.) leden,
Wilt u gebruikmaken van de winterstalling 2026/2027? Dan verzoeken wij u uw aanvraag in te dienen via E-Captain.
Binnenkort zal het bestuur het aanmeldformulier voor gasten op de website plaatsen. Vanaf dat moment kunnen ook niet-leden zich aanmelden voor een eventuele beschikbare plaats in de winterstalling.
Zoals gebruikelijk krijgen onze eigen leden hierbij voorrang. Daarom vragen wij onze leden om hun aanvraag tijdig via E-Captain in te dienen voordat de inschrijving voor gasten wordt opengesteld.
Heeft u vragen over de winterstalling of uw aanvraag? Neem dan contact op met het bestuur.
Klik hier voor het aanvragen van de winterstalling 2026/2027.
Vriendelijke groeten,
namens het bestuur,
Mark Laros
Secretaris
W.S.V. Waterman Heenvliet
ofni.[antispam].@watermanheenvliet.com
www.watermanheenvliet.com